Wij gebruiken cookies om uw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van cookies zoals omschreven in onze privacy policy. Instellingen

Veelgestelde Vragen

Over bestellen
Over betalen
Over verzending & levering
Over retourneren
Over acties & promoties
Over mijn account
Overige vragen

Over Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling bij WLS Products?

Bestellen is erg eenvoudig in onze webshop! Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wilt bestellen dan voeg je deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop "direct toevoegen" te drukken. Nadat je op de bestelknop hebt gedrukt, zie je rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelwagen. Vervolgens kun je de winkelwagen openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen. Indien je hulp of productadvies nodig hebt, horen wij het graag. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder! Let op: nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen neem dan zo snel mogelijk telefonisch of per mail contact op met de klantenservice.

Ik ben distributeur en wil graag jullie producten verkopen. Kan ik deze ook zakelijk bestellen?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice en vraag naar de mogelijkheden.

Ik ben heilpraktiker en wil graag jullie producten verkopen. Kan ik deze ook zakelijk bestellen? 

Neem hiervoor contact op met de klantenservice en vraag naar de mogelijkheden.

Hoe lang duurt de verzending naar ...

Bestel je voor 20:00 uur dan versturen wij je pakket dezelfde dag. Zodra je bestelling is klaargemaakt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met daarin een track & trace -link. Hiermee kun je de bestelling online volgen en wordt er aangegeven wanneer je het pakket kunt verwachten. Houd deze e-mail en informatie dus altijd goed in de gaten!

Ik kan een product niet vinden.

Je kunt eenvoudig een product vinden door in de navigatiebalk te klikken. Hierin vindt je categorieën die met het product te maken kunnen hebben. Ook kun je gebruik maken van de zoekbalk. Vul hier (een deel van) de naam van het product in, de productcode, een omschrijving of categorie. Vervolgens krijg je alle producten die voldoen aan deze zoekopdracht. 

Het product dat ik wil is niet op voorraad, wat nu?

Wanneer een product niet op voorraad is, neem dan contact op met de klantenservice. We informeren je graag telefonisch of per e-mail. 

Ik heb een e-mail ontvangen dat een product niet op voorraad is en mijn bestelling niet geleverd kan worden, wat nu?

Ondanks zorgvuldig voorraadbeheer kan het voorkomen dat een product niet op voorraad blijkt te zijn. Mocht dit het geval zijn dan ontvang je automatisch een e-mail dat je bestelling helaas nog niet geleverd kan worden. Wanneer je meerdere producten hebt besteld kunnen wij wel alvast de overige producten leveren. Het product dat niet op voorraad is, sturen wij kosteloos na. Neem contact op met de klantenservice, telefonisch of per e-mail, zodat wij weten of je een deel van de bestelling al wilt ontvangen of dat je wil wachten totdat de bestelling compleet is. 

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat nu?

Dat is heel vervelend natuurlijk en niet de bedoeling. Een foutmelding kan veel verschillende redenen hebben. Om te kijken wat er aan de hand is kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Mijn producten staan nog in de winkelwagen, is mijn bestelling goed doorgekomen?

Wanneer je bestelling goed is afgerond, ontvang je altijd een ordernummer/bestelnummer. Dit zie je meteen tijdens de afronding van je bestelling; ook ontvang je het ordernummer per e-mail. Zodra de bestelling ingepakt en verzonden is, ontvang je per e-mail een bevestiging met een track & trace, zodat je het pakket kunt volgen. Indien je deze e-mail binnen enkele uren niet ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice. 

Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Zodra de bestelling ingepakt en verzonden is, krijg je een bevestiging per e-mail met track & trace. Mocht je deze e-mail na enkele uren niet hebben ontvangen, dan adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik na het plaatsen van mijn order de bestelling nog wijzigen?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen doorgevoerd in ons orderproces. Dit betekent dat de order meteen voor je wordt klaargemaakt; hierdoor is het helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen voor je klaargemaakt. Het is daarom helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen. 

Terug naar Boven

Over Betalen

Welke betaalmogelijkheden heeft WLS Products?

Wij hebben de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Mastercard, MisterCash, PayPal, VISA, overschrijving en op rekening.

Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen, wat moet ik doen?

Wanneer je betaling goed is gegaan, ontvang je tevens een bevestiging van je bestelling met een ordernummer. Indien je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling, kan het zijn dat de betaling niet gelukt is. In dat geval verzoeken wij jou vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice. 

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Is mijn bestelling goed ontvangen?

Indien je geen bevestiging ontvangt, raden we je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt doorgeven aan ons, want op dit e-mailadres ontvang je de bevestiging van je bestelling.

Ik heb een vraag over mijn betaling - bankoverschrijving

Wanneer je kiest voor de betaalmethode ‘bankoverschrijving’ kan het 2-3 werkdagen duren voordat de betaling is ontvangen. Twijfel je over je overschrijving, stuur ons het betaalbewijs per e-mail.

Vragen over mijn factuur

Al onze bestellingen worden verzonden inclusief een pakbon en een factuur. Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail. Op deze bevestiging wordt automatisch de BTW vermeld. Wil je een factuur ontvangen zonder BTW, dan is dit uiteraard mogelijk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Terug naar Boven

Over Verzending & Levering

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra je bestelling is klaargemaakt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met daarin een track & trace. Hiermee kun je de bestelling online volgen en wordt er aangegeven wanneer je het pakket kunt verwachten. Houd deze e-mail en informatie dus altijd goed in de gaten!

Mijn bestelling is retour gestuurd en niet bij mij geleverd, wat nu?

Wanneer je pakket is geretourneerd aan ons, kan dit verschillende redenen hebben. Meestal vind je de redenen in de online track & trace-informatie die je van ons hebt ontvangen per e-mail. Indien het pakket niet geleverd kan worden, verzoeken wij je de adresgegevens te controleren. Daarnaast kan het pakket beschadigd zijn geraakt tijdens transport. In beide gevallen verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Ik ben niet thuis wanneer geleverd wordt, wat nu?

Indien je niet thuis bent wanneer de levering plaats vindt of de levering gepland is, zal PostNL het pakket proberen af te geven bij één van de buren. Lukt dit niet? Dan volgt er een tweede bezorgpoging of wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Je ontvangt hiervan een bericht in de brievenbus. Houd daarnaast ook de track & trace-informatie goed in de gaten.

Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?

Om je pakket te kunnen afhalen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs mee als je de bestelling gaat ophalen. 

Kan ik mijn pakket laten leveren op een ander/alternatief adres?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander/alternatief adres te laten leveren. Zorg ervoor de je het juiste afleveradres invoert, tijdens het bestelproces.  

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar er is wel getekend voor ontvangst. Wat nu?

Met de track & trace-code kun je de informatie bekijken over de levering van je pakket. Misschien is je pakket bij de buren geleverd. Hiervan ontvang je een bericht in je brievenbus. Hierop staat waar je pakket is afgeleverd. Daarnaast is het ook mogelijk, dat je pakket is afgegeven bij een afhaallocatie. Bekijk daarom altijd goed de track & trace-informatie. Mocht je er niet uitkomen neem dan contact op met de klantenservice voor meer informatie. Wij helpen je graag verder!

Mijn zending is beschadigd. Wat nu?

Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken is het mogelijk dat je pakket tijdens transport beschadigd is geraakt. Dat is natuurlijk erg vervelend en wij willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van de doos, de inhoud en de beschadiging. Je kunt de foto's onder vermelding van het ordernummer en een korte begeleidende tekst, mailen naar info@wlsproduct.nl. Wij nemen vervolgens contact met je op.

Mijn pakket is incompleet. Wat nu?

Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken kan het voorkomen dat je pakket incompleet is. Dit is natuurlijk erg vervelend en dit willen we snel voor je oplossen. Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van de doos en de ontvangen inhoud. Je kunt de foto's onder vermelding van het ordernummer en een korte begeleidende tekst, mailen naar info@wlsproducts.nl. Wij nemen vervolgens contact met je op.

Terug naar Boven

Over Retourneren

Ik wil graag iets retourneren, wat zijn de voorwaarden?

Uiteraard is het mogelijk om een bestelling, of een deel hiervan, te retourneren. << Lees meer over retourneren en de voorwaarden die hierop van toepassing zijn >>.

Wanneer mag een artikel geretourneerd worden?

 Je mag een artikel retourneren, mits het ongeopend, onbeschadigd en weer verkoopbaar is. Dit geef je uiterlijk drie weken na ontvangst van je bestelling aan ons door. Na ontvangst en controle van de goederen, zullen wij het door jou reeds betaalde bedrag (exclusief verzendkosten) retourneren. De verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor jouw eigen rekening.

Je kunt de producten retour sturen naar:

RETOUREN WLS
Montapacking
Hooiweg 11
5165 NL, WASPIK
Nederland

Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?

De verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor jouw eigen rekening.

Ik wil mijn product omruilen, is dit mogelijk?

Het omruilen van producten is helaas niet mogelijk. Maar het retourneren van een product is mogelijk op basis van onze algemene voorwaarden.

Terug naar Boven

Over Acties & Promoties

Hebben jullie ook aanbiedingen?

Jazeker,  wij bieden regelmatig producten met aantrekkelijke kortingen aan in onze webshop en op Facebook. Je vindt de aanbiedingen onder het kopje "aanbiedingen". Via onze nieuwsbrief of via Facebook word je altijd op de hoogte gebracht van onze aanbiedingen. 

Ontvang ik bij WLS ook korting?

WLS Products werkt met staffelkortingen. Hoe meer je bestelt hoe hoger de korting. - Bij een bedrag van €70 krijg je 6 procent korting  - Bij een bedrag van €120 krijg je 12,5 procent korting  - Bij een bedrag van €200 krijg je 15 procent korting en bij een bedrag van €300 ontvang je een korting van 20 procent.

Voor alle info klik hier

Terug naar Boven

Over Mijn Account

Ik wil graag een account aanmaken. Hoe werkt dit?

Bestellen bij WLS Products wordt met een account nog makkelijker! << Meer informatie over registreren en een account aanmaken >>.

Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen. Hoe doe ik dit?

Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen in je account. Hiervoor dien je eerst in te loggen. Vervolgens klik je op "mijn account" om de persoonlijke gegevens te wijzigen.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dit?

Je kunt je wachtwoord wijzigen in je account. Hiervoor moet je eerst inloggen. Vervolgens klik je op "mijn account" om de persoonlijke gegevens te wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Vervelend dat je je wachtwoord vergeten bent. Geen ramp, dat kun je heel simpel oplossen! << Lees meer over het herstellen van je wachtwoord >>.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar ontvang geen mail. Wat nu?

Oei, dat is niet de bedoeling! Het kan voorkomen dat de e-mail met de link waarmee je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen, in je ongewenste e-mailbox terecht is gekomen. Check dit eerst even. Indien dit niet het geval is dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen het probleem vervolgens zo snel mogelijk voor je oplossen.

Ik wil graag iets veranderen in mijn account  en mijn bestelgeschiedenis inkijken. Hoe werkt dit?

Als je inlogt in je account, kun je vervolgens je "persoonlijke gegevens" bekijken onder "account". Als je hier op klikt kom je in je profiel. Hier kun je adresgegevens wijzigen of je wachtwoord veranderen. Onder "mijn bestellingen" vind je jouw bestelgeschiedenis. 

Ik wil me graag aanmelden voor de Nieuwsbrief. Hoe doe ik dat?

Wat leuk dat je je aan wilt melden voor de WLS Products/Celebrate Nieuwsbrief! Blijf steeds op de hoogte van aanbiedingen, kortingen en andere interessante informatie.
Dit kan op de homepage via het invulveld onderaan de pagina.

Ik wil me graag afmelden voor de Nieuwsbrief. Wat nu?

We vinden het erg jammer dat je geen nieuwsbrief meer wilt ontvangen, maar respecteren uiteraard je keuze. We hopen je uiteraard binnenkort terug te zien!

Terug naar Boven

Overige Vragen

Waarom zou ik een proefpakket bestellen? Wat zijn daarvan de voordelen? 

Op deze manier kun je de vitamines en mineralen eerst zelf uitproberen en ontdekken of ze geschikt zijn voor jou. Het is belangrijk dat je deze goed verdraagt en ook lekker vindt omdat je deze levenslang moet innemen. 

Terug naar Boven